
lentynų įmonės Lietuvoje parduodamos

Pirkite jau įkurtą įmonę Lietuvoje: greita, saugi ir efektyvi verslo pradžia
Lietuvoje jau įkurtos (vadinamosios „lentyninės“) įmonės yra puiki išeitis tiems, kurie nori greitai pradėti veiklą, išvengiant visų biurokratinių procedūrų, kurios paprastai reikalingos steigiant naują įmonę. Tokios įmonės neturi veiklos istorijos, skolų ar įsipareigojimų – jos tik laukia savo naujojo savininko.
Kas yra „lentyninė“ įmonė?
Lentyninė įmonė – tai įmonė, kuri buvo įsteigta anksčiau (pvz., prieš kelis mėnesius ar metus), tačiau jokios veiklos nevykdė. Ji buvo įregistruota su tikslu būti parduota klientui, kuris nori iškart turėti juridinį asmenį ir nedelsti dėl veiklos pradžios.
Tokios įmonės jau turi:
Registruotą buveinę ir vadovą (kuris vėliau pakeičiamas)
Įregistruotą pavadinimą
Steigimo dokumentus
Registracijos adresą
Kodėl verta pirkti jau įkurtą įmonę?
1. Taupote laiką
Įprasta įmonės steigimo procedūra gali užtrukti 5–10 darbo dienų ar ilgiau. Įsigydami lentyninę įmonę, visus reikiamus dokumentus gausite vos per 1–2 dienas, o veiklą galėsite pradėti beveik iš karto.
2. Lengvesnis kredito istorijos kūrimas
Įmonė, kuri jau turi kelis mėnesius ar metus juridinės egzistencijos, dažnai atrodo patikimesnė bankams, partneriams ar investuotojams. Tai ypač naudinga dalyvaujant konkursuose ar siekiant finansavimo.
3. Mažesnė administracinė našta
Visi steigimo dokumentai, adresai, registracijos formalumai jau atlikti. Jums tereikia pasirašyti dokumentus ir perimti įmonę.
4. Skaidri įmonės istorija
Patikimos įmonių steigimo įmonės (tokios kaip AM Law) užtikrina, kad įmonės:
Nėra pateikusios jokios buhalterinės ataskaitos, nes neturėjo jokios veiklos
Neturi skolų
Nėra registruotos kaip PVM mokėtojos (nebent klientui to reikia)
Kaip atrodo pirkimo procesas?
Žingsnis 1: Įmonės pasirinkimas
Mes pateikiame lentyninių įmonių sąrašą su:
- Pavadinimu
- Steigimo data
- Registracijos miestu
- PVM statusu (jei aktualu)
- Informacija apie įstatinį kapitalą
Žingsnis 2: Duomenų patikra
Jūs galite patys ar su mūsų pagalba peržiūrėti:
- Ar nėra skolų VMI ar SODRAI
- Ar įmonė nefigūruoja jokiame teisminiame procese
- Ar nėra jokių sutarčių ar įsipareigojimų
Žingsnis 3: Dokumentų pasirašymas
Pasirašome:
- Akcininkų pasikeitimo dokumentus
- Vadovo keitimo aktą
- Įstatų keitimą (jei norite)
Žingsnis 4: Registrų centro pateikimas
Mūsų teisininkai pateikia dokumentus Registrų centrui ir rūpinasi, kad viskas būtų patvirtinta sklandžiai ir greitai.
Žingsnis 5: Veiklos pradžia
Gavus patvirtinimą, galite:
Pradėti vykdyti veiklą
Atidaryti banko sąskaitą
Registruoti įmonę kaip PVM mokėtoją


Kokios įmonės gali būti parduodamos?
„Šviežios“ lentyninės įmonės:
- Įsteigtos prieš 1–3 mėnesius
- Neturi jokios veiklos
- Idealios greitam startui
„Patyrusios“ lentyninės įmonės:
Patrauklesnės bankams, konkursams ir tarptautiniams partneriams
Įsteigtos prieš 1–3 metus
Turi ilgesnę juridinę istoriją
Kaip pasirinkti tinkamą įmonę?
Rinkdamiesi įmonę, įvertinkite:
Ar reikalinga konkreti veiklos sritis (EVRK kodas)?
Steigimo dokumentuose gali būti įrašytas konkretus kodas, kurį galima keisti pagal jūsų poreikį.
Ar reikalingas PVM mokėtojo statusas?
Jei taip – galima įsigyti jau su PVM arba registruotis po įsigijimo.
Ar reikalingas konkretus registracijos miestas?
Kai kurios veiklos rūšys ar partneriai pageidauja, kad įmonė būtų registruota Vilniuje ar Kaune.
Ką siūlome mes?
UAB „AM Law“ jau daugelį metų teikia lentyninių įmonių pardavimo paslaugas Lietuvoje ir užsienio klientams. Mes užtikriname:
Buhalterinės apskaitos pradžią
Skaidrų ir greitą sandorį
Teisinę garantiją, kad įmonė neturi skolų
Visą dokumentų ruošimą ir pateikimą Registrų centrui
Pagalbą atidarant banko sąskaitą
Pagalbą registruojantis PVM sistemai
Ką sako mūsų klientai?
„Ieškojome sprendimo greitai pradėti veiklą su užsienio partneriais. AM Law padėjo įsigyti lentyninę įmonę, ir mes jau tą pačią savaitę pasirašėme pirmąją sutartį!“
– Tomas, IT paslaugų įmonė
„Dalyvavome tarptautiniame konkurse ir reikėjo įmonės su istorija. AM Law pasiūlė sprendimą, kurio dėka laimėjome projektą.“
– Laura, projektų vadybininkė
Dažnai užduodami klausimai
Ar galima pakeisti įmonės pavadinimą?
Taip, pavadinimas keičiamas per Registrų centrą per kelias dienas.
Ar galima pirkti įmonę nuotoliniu būdu?
Taip, visas procesas gali būti atliktas su el. parašu arba per notarinį įgaliojimą.
Ar įmonė tikrai neturi skolų?
Visos mūsų siūlomos įmonės tikrinamos Registrų centre, VMI, Sodroje ir teismuose.
Kiek laiko užtrunka visas procesas?
Vidutiniškai 1–3 darbo dienas.
Susisiekite su mumis
If your company is no longer active, viable, or aligned with your business goals, let AM Law guide you through a legally compliant and stress-free business closure in Lithuania.


Citizenship of Lithuania
Citizenship
- Acquisition of citizenship of the Republic of Lithuania by virtue of birth.
- Restoration of citizenship of the Republic of Lithuania.
- Oath of Allegiance to the Republic of Lithuania.
- Naturalisation.
- By way of exception.
- Simplified procedure.
Right to reinstate citizenship of the Republic of Lithuania to persons who had citizenship of the Republic of Lithuania and until 15 June 1940 and their descendants who have not acquired citizenship of the Republic of Lithuania before 2011-04-01.
We could help you to get citizenship in Lithaunia.
For jobseekers:
We are searching employees from Europe who would want to work in Lithaunian companies.
For employers:
We are dealing with recruitment companies all over the world and can suggest a variety of employees.