
Išankstinio registravimo įmonės Lietuvoje

Išankstinio registravimo įmonės Lietuvoje – kaip suplanuoti verslo startą be trukdžių
Norite pradėti verslą Lietuvoje, bet norite pasiruošti iš anksto? Išankstinio registravimo paslauga – tai patogus, užtikrintas ir strategiškas būdas pasirengti verslo startui be skubos ir dokumentų galvosūkio. Šis modelis leidžia jums užsitikrinti juridinį pagrindą dar prieš prasidedant veiklai ar investicijų etapui.
UAB „AM Law“ teikia pilną išankstinio registravimo paslaugą, kuri padeda klientams suplanuoti, pasirengti ir saugiai įkurti įmonę Lietuvoje, kai tik ateina laikas startuoti.
Kas yra išankstinis registravimas?
Išankstinė registracija – tai procesas, kurio metu juridinis asmuo yra nedelsiant įregistruojamas, tačiau veikla vėliau – jums tinkamu momentu. Galite gauti:
- Juridinį kodą;
- Registruotą įmonės pavadinimą;
- Juridinį adresą ar virtualų biurą;
- Elektroninį parašą (jei pageidaujama).
Šie žingsniai atliekami prieš realią verslo pradžią, kad bet kuriuo metu galėtumėte greitai pradėti veiklą, pasirašyti sutartis, užregistruoti PVM ar atidaryti banko sąskaitą – viskas pasiruošta iš anksto.
Kam tai reikalinga?
Strateginis pasirengimas
Planuojate įgyvendinti projektą vėliau, bet norite iš karto sudaryti sutartis ar gauti investicijas – turėsite juridinį vienetą, kuriam viskas pasiruošta.
Viešieji pirkimai
Dalyvavimas konkursuose ar viešuosiuose pirkimuose reikalauja juridinio asmens – išankstinė registracija leidžia užregistruoti įmonę laiku prieš registracijos terminą.
Bankinės operacijos
Kai reikia sąskaitos ar sąlygos su finansų institucijomis – galite turėti įmonę jau dabar ir atidaryti sąskaitą būsimam veiklos startui.
Investiciniai sprendimai
Verslo angelai ar rizikos kapitalas dažnai reikalauja rinkos starto pabaigoje – su išankstine registracija turite laiko pasiruošti AR realizuoti investiciją bet kurią akimirką.
Kaip vyksta procesas?
1. Ankstyvoji konsultacija
Analizuojame jūsų verslo planą, tikslus, numatomą veiklos laiką. Rekomenduojame juridinę formą: UAB, MB, IĮ ar filialą.
2. Pavadinimo rezervacija
Pasirenkame patrauklų įmonės pavadinimą, patikriname registrų centre unikalumą.
3. Registracijos dokumentų ruošimas
Parengiame steigimo dokumentus, sprendimus dėl vadovo, akcininkų, įstatinio kapitalo deklaracijas.
4. Dokumentų pateikimas
Naudodamiesi e. parašu arba jūsų suteiktu įgaliojimu pateikiame visus dokumentus Registrų centrui.
5. Gautas juridinis kodas
Jau registruota įmonė turi juridinį numerį, gali būti atidaroma banko sąskaita ir vykdoma administracija.
6. Veiklos pradžios planas
Kai atėjo laikas pradėti veiklą, suorganizuojame dokumentų atnaujinimą: PVM registraciją, licencijų gavimą, įdarbinimą, fizinį biurą ar virtualų adresą.


Pagrindiniai privalumai
✅ Greitis ir pasiruošimas
Turėsite juridinį subjektą bet kada – net jei veikla nebus vykdoma iš karto.
✅ Lankstumas pardavimams ir sutartims
Gali dalyvauti viešuosiuose pirkimuose, pasirašyti sutartis su tiekėjais, statyti sąskaitas.
✅ Investicijų paruošimas
Galite sudaryti investavimo sutartis dar prieš pradėdami veiklą – banke aktyvumui pradėti reikia nedaug laiko.
✅ Kontroliuojamas laikas
Jums nereikia laukti dokumentų – visi paruošti, laukiant „starto šūvio“.
✅ Taupote resursus
Neinvestuojate į veiklos infrastruktūrą, buhalteriją ar licencijas tol, kol veikla tikrai prasideda.
Kaip sudėtingas yra vertimas į aktyvią įmonę?
Kai atėjo laikas veikti, teigiami žingsniai:
- Pateikiami moduliai dėl PVM arba licencijų;
- Atnaujinami vadovai, akcininkai ar įstatų pakeitimai registruose;
- Atidaroma banko sąskaita;
- Atidaroma buhalterinė apskaita ir pradeda veikti vidaus procesai;
- Pradedama fizinė arba virtuali veikla.
Visi šie veiksmai atliekami greitai ir efektyviai, dažniausiai per 1–3 darbo dienas.
Kam tai aktualu?
Startuoliams, kuriems reikalinga juridinė bazė prieš pilotą ar MVP;
Investuotojams, planuojantiems etapines investicijas;
Projektų vadovams, kuriems reikia „iš karto įmonės“, dalyvaujant sprendimuose;
Intervyuotojams ar pardavėjams, kuriems reikia juridinio objekto derybų metu.
Dažniausiai užduodami klausimai
Ar galima pakeisti įmonės pavadinimą prieš įsigyjant veiklą?
Taip, pavadinimą, tikslus ir vadovus galima koreguoti prieš oficialų startą.
Ar reikia fizinio biuro?
Pradedant išankstinę registraciją ne – galite naudotis virtualiu adresu, kurį suteiksime.
Ar veikia nuotolinis procesas?
Taip – registracija vykdoma su e. parašu arba įgaliojimu, todėl fizinio buvimo Lietuvoje nereikia.
Kiek laiko galioja toks statusas?
Teoriškai galima registruoti įmonę ir laukti metų – svarbiausia pasirūpinti tvarkingais dokumentais.
Kodėl rinktis UAB „AM Law“?
Ekspertai su patirtimi – ilgalaikiai klientai su užsienio iniciatyvomis;
Individualus projektų valdymas – pastebime verslo kontekstą;
Teisinis patikimumas – teisėtvarkos atstovavimas nuo registracijos iki starto;
Pilnas aptarnavimas – nuo konsultacijos iki veiklos paleidimo.
Ar dabar metas registruotis?
Jei verslo ar investicijų projekto datos artėja, bet pradėti realios veiklos dar negalite, išankstinė registracija užtikrina, kad jūsų verslas bus pasirengęs patikimai ir laiku. Taupote laiką, pinigus ir vystote idėją be rūpesčių.


Citizenship of Lithuania
Citizenship
- Acquisition of citizenship of the Republic of Lithuania by virtue of birth.
- Restoration of citizenship of the Republic of Lithuania.
- Oath of Allegiance to the Republic of Lithuania.
- Naturalisation.
- By way of exception.
- Simplified procedure.
Right to reinstate citizenship of the Republic of Lithuania to persons who had citizenship of the Republic of Lithuania and until 15 June 1940 and their descendants who have not acquired citizenship of the Republic of Lithuania before 2011-04-01.
We could help you to get citizenship in Lithaunia.
For jobseekers:
We are searching employees from Europe who would want to work in Lithaunian companies.
For employers:
We are dealing with recruitment companies all over the world and can suggest a variety of employees.